Naciśnij na pytanie i poznaj odpowiedź.

Czy mogę zwrócić produkt?

Tak, oczywiście. Dbamy o naszych Klientów, dlatego oferujemy Wam aż 30 dni na dokonanie zwrotu produktów! Dowiedz się więcej.

Darmowy zwrot? Jak mogę go uzyskać?

Wszyscy klienci, którzy składają pierwsze zamówienie w naszym sklepie internetowym mogą skorzystać z bezpłatnego zwrotu lub wymiany. Szczegóły można przeczytać tutaj >>.

Czy mogę wymienić produkt?

Tak, oczywiście. Umożliwiamy wymianę na ten sam towar w innym rozmiarze lub kolorze. Zamówiony towar możesz również wymienić na zupełnie inny model, a ewentualną nadpłatę lub niedopłatę rozliczymy przelewem!

Szczegóły można przeczytać tutaj.

Jakie są koszty przesyłki?

-Paczka w Ruchu- z odbiorem w kiosku Ruch- 6,70 zł
-Kurier InPost - z dostawą do klienta - płatność przelewem: 9,90 zł
-Kurier InPost - z dostawą do klienta - płatność za pobraniem: 15 zł
-Poczta Polska (Pocztex24)-z dostawą do klienta- płatność przelewem: 15 zł
-Poczta Polska (Pocztex24)-z dostawą do klienta- płatność za pobraniem: 18 zł
-Paczkomat- 9,90 zł

Darmowa dostawa dla zalogowanych klientów przy zakupach powyżej 200 zł!

Aby otrzymać bezpłatną dostawę należy się zalogować i zrobić zakupy powyżej 200 zł. Do wyboru będzie kurier InPost lub Paczkomat. Należy dokonać płatności przelewem, kartą lub BLIKiem.

Jaki jest czas wysyłki?

Wszystkie nasze produkty wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych. Najczęściej już następnego dnia.

Czas dostarczenia przesyłki zależy od dostawcy:
Kurier Inpost- 1 dzień roboczy
Poczta Polska - usługa Pocztex24 - przesyłka w ciągu 1-2 dni roboczych.
-Paczkomat- przesyłka w ciągu 1-2 dni roboczych
-Paczka w Ruchu- przesyłka w ciągu 2-4 dni roboczych

Jakie są dostępne metody płatności?

Za zakupy można zapłacić jednym z 2 sposobów:

  1. Płatność za pobraniem- opłacenie za przesyłkę kurierowi lub listonoszowi dopiero w momencie odbioru paczki. Można zapłacić gotówką lub kartą.
  2. Przelewy24- jeden z najbardziej znanych szybkich płatności Online. Bezpieczny i szybki sposób. W ciągu kilku chwil od płatności otrzymujemy potwierdzenie płatności.
  3. Płatność kartą przez Internet. Należy wybrać metodę płatności Przelewy24.
  4. Płatność BLIKiem. Należy wybrać metodę płatności Przelewy24.
Jak otrzymać kod rabatowy na pierwsze zakupy?

Aby otrzymać kod rabatowy na pierwsze zakupy należy zapisać się do naszego newslettera i zrobić zakupy na kwotę powyżej 150 zł.

Czy moje dane są bezpieczne?

Bezpieczne zakupy to jeden z najważniejszych czynników o które dbamy w naszym sklepie internetowym.

  1. Dane osobowe- nikomu nie przekazujemy Państwa danych w celach marketingowych (dane musimy podać tylko w sytuacjach koniecznych do realizacji usługi, m.in. Kurierowi Inpost lub Poczcie Polskiej). Szczegóły można przeczytać w naszej Polityce Prywatności.
  2. Przesyłanie danych: mamy zainstalowany certyfikat SSL. Certyfikaty SSL są narzędziem zapewniającym ochronę witryn internetowych, a także gwarantem zachowania poufności danych przesyłanych drogą elektroniczną.
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak. Prosimy o kontakt telefoniczny: 697-433-452. Podczas złożenia zamówienia należy podać nazwę produktu, wybrany rozmiar oraz dane do wysyłki.

DODATKOWE INFORMACJE:

Metody płatności - można przeczytać tutaj.

Koszt przesyłki i czas dostawy - można przeczytać tutaj.

Zwroty towaru - można przeczytać tutaj.

Wymiana towaru - można przeczytać tutaj.

Regulamin - można przeczytać tutaj.

Polityka prywatności - można przeczytać tutaj.

Najczęstsze pytania tutaj.

Przeczytaj co piszą o nas nasze klientki! tutaj.